שיווק וקידום אתרים ועסקים

שיווק במובן הרחב של המילה

שווקים היא מחלקת שיווק במיקור חוץ. אנו מסתכלים על עבודת השיווק של הלקוחות שלנו כחלק מהאסטרטגיה הכוללת של הארגון, לומדים את היעדים המרכזיים, ומכינים תכנית מקיפה על השגת היעדים והמטרות. שווקים “תוקפת” את השוק וקהל היעד בכמה דרכים:

  • קידום אתרים במנועי חיפוש (SEO) – לא לכל אחד זה מתאים, אך קידום בגוגל זהו חלק מרכזי באטרטגיה של הלקוח, היות וקהל היעד סומך מאוד על מנוע החיפוש של גוגל ותוצאות החיפוש שלו. כך שאם אתם נמצאים שם, הלקוחות ירגישו גם שכדאי לבטוח בכם, ויכנסו לאתר.
  • שיווק ממומן במנועי החיפוש (SEM) – מעבר לחיזוק של הקידום האורגני, שיווק ממומן בגוגל יכול לספק לנו מענה מצוין בקידום ספציפי של מוצר/שירות כלשהו, פרסום מוגבל בזמן (נניח וזהו מוצר עונתי), חיזוק מכירה למוצר מסוים הזמנה לכנס וכדומה.
  • שיווק ממומן ברשתות חברתיות (SMM) – מחזקת את התדמית של הארגון, ונמצאת “שם” מול הלקוח הפוטנציאלי, שיווק ממומן בפייסבוק מקדם גם את העמוד העסקי, פוסטים, אירועים ועוד.
  • שיווק תוכן ויח”צ בOutbrain – מאמר טוב זהו כלי חזק מאוד שמאפשר לעור לנו לבנות אמון אצל הלקוח הפוטנציאלי, מה גם שבמאמר אנו יכולים להציג את מרכולתנו בצורה טובה יותר מאשר בפוסט באורך פסקה, או משפט מחץ בבאנר. עכשיו תקחו את המאמר ותמקמו אותו במגזינים נחשבים כמו Ynet ואתם מסודרים.
  • ניהול דפים עסקיים ופרופילים ברשתות החברתיות (SMO) – פייסבוק מאפשרת לנו להפעיל זרוע שיווקית/ביצועית בתוך הפלטפורמה שבה נמצאים קהלי היעד שלנו. החל מסתם עמוד להציג את מרכולתנו, וכלה בשירות לקוחות, אנו נדאג שאתם תצליחו להיחקק ללקוחות הפוטנציאליים בוול של הפייסבוק שלהם.

השיווק הדיגיטלי שונה מהשיווק המסורתי בעיקר בעובדה שהוא מדיד ביותר, וניתן בצע בו מניפולציות שיאפשרו לנו להוציא את המקסימום מהחשיפה שלכם, ולכוון את החשיפה שלכם לקהל היעד הרלוונטי. את התוצאות אתם תרגישו כבר בפעילות העסקית שלכם, אך מעבר לכך תוכלו לצפות בהם גם בדוחות החודשיים המפורטים שתקבלו מאיתנו.

להסבר מורחב, צרו עמנו קשר בטופס משמאל או בטלפון 073.7315700 ובדוא”ל info@shvakim.co.il